Followers

Friday, January 21, 2011

..:: Diari Aku, Shaklee & Breastfeeding (Kesannya?)::..


Ok..ni antara kesan yg aku dapat setelah menggunakan Set B (Breastfeeding) ni..
  • rasa lebih bertenaga dari biasa....(kesan pengambilan b complex, yang berfungsi sebagai fuel..ala2 spark plug dlm enjin kereta...supaya kenderaan dapat bergerak..so dlm bdn kita ni... b complex menukar gula menjadi tenaga..juga megurangkan stress..sbb aku surirumah sibuk dgn ank2 aku dpt rskn perbezaannya..aku lebih tenang & baby yg sblm ni byk ragam pn ikut tenang)
  • susu kelihatan lebih pekat dan berkrim...(kesan pengambilan vitamin menambahkan nutrisi ke dalam susu badan kita...kadar kepekatan susu tu brgantung gak pada kadar protin dlm diet seharian..so setiap ibu takkan sama yer.)
  • urin menjadi lebih kekuningan dan susu menjadi kekuningan @ kehijauan lantaran tindakbalas b complex dan alfalfa.......jadi kene minum air dengan banyak. urin baby pun ikut sama..& yg paling ketara sblm ni baby aku selalu kerap buang air besar & cair..slps aku mkn Set B (Breastfeeding) ni aku tgk najisnya normal & dia selesa..dan juga berbau sprt vitamin tu gak..heheheh..
  • rasa pening..( ni kebiasaannya jadi ke individu yang tak pernah mkn ape2 supplemen..dan tanda kurang air)
  • production susu meningkat....tapi secepat mana kesannya bergantung juga dgn usaha2 ibu2...dgn erti kata lain..kene istiqamah makan supplemen ni..dissbkn aku direct b.f jd aku dpt rasa penghasilan susu byk..
Klik SINI untuk mengetahui lebih lanjut..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...