Followers

Friday, January 21, 2011

..::Shaklee..Vitamin @ Ubat?::..

 
..."Kak..ada orang tanya shaklee ni dari tumbuhan ke ape? 
Vitamin ke ubat??..."

Basicaly vitamin2 yang ada sekarang ni (tak kisahla brand ape pun)...terdiri dari 3 jenis.. sintetik, natural dan organik..Shaklee jatuh dalam kategori natural.. tumbuhan based..soya,alfalfa, buah2 an...kecuali kalsium  dan zinc dari mineral.....Shaklee dihasilkan dari bahan2 semulajadi, yang menjadikan ia sebagai vitamin natural yang tidak memberi kesan songsang pada tubuh. .
Saya lebih suka makan vitamin / supplemen….. lebih baik mencegah dari merawat… Yang pasti supplemen adalah makanan tambahan kepada makanan harian kita… …Tambahan pula vitamin Shaklee asli dan tiada silica gel seperti di farmasi…m
 
Most notably, our products must be as natural as possible with ingredients that reflect the most recent scientific and technological advances. “Where nature and science come together, all is beautiful”….That’s the Shaklee Science…… demanding and providing the best and the purest ….by setting the standard.
Dr. Shaklee’s vision continues through the company goal of providing quality, natural products that promote our health as well as the health of the planet.
-extract from shaklee2u.com.my
-

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...