Followers

Friday, January 21, 2011

..::Testimoni Kehamilan::..


Entry ni bagus dan sesuai utk ibu2 hamil.. dan kalini nak share lak pengalaman seorang ibu yang hanya mengambil 2 jenis sahaja sepanjang kehamilannya~ Shaklee vitalea (multivit with irons) dan juga Shaklee ESP....hasilnya?

credit to azrin dan hadha
ceritanya .. cik yut a.k.a ibuaz telah pun selamat melahirkan seorang baby boy yang comel pada 12 disember lepas.
Rasanya tak salah kalau saya nak kongsi2 dgn kalian kan. Saya hantar gambar bawah ni kepada Kak N.
Kak N cakap wajah saya berseri-seri. 
*wink-wink*

Padahal saya baru sahaja melahirkan. Gambar ini diambil jam 4.23 petang. Azrie keluar jam 3.54 petang. hehehe... Sebelum tu saya
bergelut kesakitan dari jam 2 petang (lebih kurang la kot)..

Saya mmg perasan muka saya tak sepucat masa saya melahirkan Azyana atau Azzalea dulu. Boleh tgk gambar kat bawah ni.
Gambar ni diambil sehari selepas melahirkan Azyana. Lainkan?? Boleh nampak bibir saya masih pucat


agak-agak apakah rahsia cik yut kita ni?
rahsianya ialah ... sepanjang kehamilan yang terbaru tu, cik yut konsisten mengamalkan pengambilanESP dan Vita-Lea (remember? Vita-Lea ni killer product SHAKLEE tau .. memang kalau kat oversea tu well-knowned as vitamin pranatal)..

hmmm.. interesting. menurut cik yut lagi, dia cuma mengambil kedua-dua jenis suplemen ini sahaja atas sebab-sebab kesihatan. hasilnya? tetap menakjubkan!..jadi mmg beza hasil kandungan yang dulu tanpa shaklee dan yg baru bersama shaklee..hehe..so, kepada kawan-kawan saya yang tengah preggy tu dan telah pun mendapatkan set untuk preggy momma .. saya harap sangat kawan-kawan konsisten makan suplemen tu semua tau. jangan ngelat-ngelat. ingat kat baby dalam perut tu, dan ingat betapa nak beranak ni susah .. so, korang kena prepare physically and mentally, and spiritually.nak tahu kelebihan Vita-Lea dan ESP ni kawan-kawan boleh lah refer kat sidebar blog saya ni. tak cuba tak tahu... tak kenal..tak cinta.....yg pasti..tak salah mencuba..kan kan kan..
Klik SINI untuk info produk

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...